Download software reference

۳۰ مطلب در فروردين ۱۳۹۷ ثبت شده است

دانلود Telegram 4.8.6 - آپدیت مسنجر پرطرفدار تلگرام اندروید + ویندوز

Telegram Android

جدیدترین و آخرین ورژن مسنجر تلگرام اندروید همراه تلگرام ویندوز
آپدیت جدید و رسمی 29 فروردین ماه ۱۳۹۷ همزمان با انتشار تقدیم شما عزیزان
پیشنهاد ویژه

Telegram – تلگرام یک مسنجر جهانی قدرتمند، رایگان و بسیار عالی با امنیت و سرعت بالا از کمپانی Digital Fortress برای سیستم عامل اندروید می باشد که تا به امروز بیش از ۵۰۰ میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده و از محبوب ترین ها به شمار می رود و آپدیت آن پیش روی شماست! Telegram – تلگرام با تمرکز برروی دو فاکتور مهم سرعت و امنیت بسیار بالا طراحی گردیده است و به کاربران این امکان را می دهد که با سرعتی بسیار بالا عکس ها، ویدئوها، فایل ها و متن های دلخواه خودشان را برای دوستانتان در هر کجای این کره ی خاکی که باشند بفرستند! بله این مسنجر بسیار شبیه به اپلیکیشن معروف واتس آپ می باشد با این تفاوت که ویژگی هایی که تلگرام در اختیار کاربران قرار می دهد نسبت به واتس آپ بیشتر است و آن را به همه ی کاربرانی که به دنبال یک مسنجر رایگان و کم نظیر هستند پیشنهاد می دهیم! در نرم افزار Telegram شما این امکان را در اختیار دارید که به صورت نامحدود به چت کردن با دوستان و آشنایان خود بپردازید، اتاق های چتی تا بی نهایت نفر را ایجاد کنید و به صورت گروهی به چت کردن بپردازید، فایل های مختلف خود از جمله ویدئو تا ۱+ گیگابایت را ارسال کنید و از بابت همیشه داشتن پیام هایتان خیالتان راحت باشد چرا که همه ی پیام های شما ذخیره خواهند شد تا بتوانید به آن ها دسترسی داشته باشید! اگر به دنبال یکی از بهترین و کامل ترین مسنجرها و پیامرسان های اندروید هستید به هیچ وجه تلگرام را از دست ندهید!

ادامه مطلب...
۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰

بازی فوق العاده زیبا و هیجان انگیز “خود ستایی” اندروید

Vainglory Android

بازی فوق العاده زیبا و هیجان انگیز “خود ستایی” اندروید همراه دیتا – آنلاین
اپدیت جدید چهارشنبه 29 فروردین ماه همزمان با انتشار و برای اولین بار در ایران
پیشنهاد ویژه هک برتر

Vainglory 5V5 – خودستایی (وین گلوری) بازی جدید و فوق العاده زیبا با گرافیک خیره کننده اچ دی در سبک بازی های اکشن و نقش آفرینی از استودیوی بازیسازی super evilmegacorp برای دستگاه های اندرویدی است که با نصب آن برروی موبایل اندرویدی خود می توانید تجربه ی یک نبرد آنلاین نفس گیر را به ارمغان بیاورید!  یک اتصال اینترنتی مناسب لازمه ی ورود شما به دنیای بزرگ وین گلوری است! دنیایی که خلق آن به کمک موتور گرافیکی اویل انجین حدودا دو سال از استودیوی سازنده زمان برده، یعنی مدت زمانی که برای ساخت یک عنوان کنسولی لازم است! بله.. شما در نقش انواع شخصیت های قوی با در دست گرفتن سلاح های سنگین نبردهای خود را آغاز خواهید کرد و تمامی دشمنان را از بین می برید و ساعت ها خود را سرگرم می سازید. دو تیم سه نفره با هم مبارزه میکنند و برنده ی بازی صاحب مرکز فرماندهی دشمن خواهد بود! باید‌ بتوانید از برج های مراقبت، موجی از دشمنان عبور کنید و طی بازی امتیاز و آپگرید‌های متعددی دریافت کنید تا با سلاح‌های پر قدرت‌تری دشمن را نابود کنید! اگر از علاقه مندان به بازیهای اکشن و نقش افرینی هستید تحت هیچ شرایطیVainglory را از دست ندهید.

ادامه مطلب...
۳ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰

بازی کستل کلش

Castle Clash Android

نسخه جدید بازی کستل کلش مخصوص اندروید همراه دیتا
امتیاز 4.6 از 5.0 و بیش از 100.000.000 بار دانلود از مارکت گوگل
آپدیت جدید 3شنبه 28 فروردین ماه 1397 برای اولین بار در سطح وب

Castle Clash – کستل کلش بازی محبوب، پرطرفدار و سرگرم کننده در سبک بازیهای استراتژی از استودیوی بازی سازی IGG.COM برای دستگاه های اندروید است! پس از معرفی چندین بازی استراتژی برای اندروید، این بار قصد معرفی بازی جدید و فوق العاده زیبای Castle Clash را داریم که یکی از از پرطرفدارترین بازی های استراتژی در بین 10 بازی برتر در ایالات متحده و کشورهای دیگر به شمار می رود و امتیاز 4.6 از 5.0 نشان دهنده ی محبوبیت آن است. در این بازی شما باید با ساخت قلعه هایی مختلف و جمع اوری و ساخت یک سپاه از قهرمانان قدرتمند برای تبدیل شدن به بزرگترین جنگسالاری در جهان تلاش کنید و اعتیادآورترین بازی استراتژی را در اندرویدفون خود تجربه کنید. ارتشی را که می سازید می تواند شامل الف ها، دورف ها، جانوران مختلف و روبات ها باشد و خلاقیت شماست که بازی را پیش خواهد برد و می توانید قوی ترین امپراطوری جهان را تشکیل دهید. به بازیکن های سراسر جهان حمله ور شوید و با به غارت بردن منابع ان ها پول و امتیاز خود را افزایش دهید و علاوه بر بالا بردن سطح خود، در لیست برترین بازیکن های سراسر جهان (تاپ پلیر) قرار بگیرید و قدرت خود را به رخ دیگر کاربران سراسر جهان و همچنین دوستانتان بکشید.

ادامه مطلب...
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰

بازی پرطرفدار های دی مخصوص اندروید!

Hay Day Android

جدیدترین ورژن بازی پرطرفدار های دی مخصوص اندروید!
آپدیت های دی مربوط دوشنبه 27 فروردین 1397 همزمان با انتشار

فایل نصبی 99 مگابایتی و بدون نیاز به دیتا

Hay Day – های دی یکی از پرطرفدارترین بازی های سبک استراتژیک مزرعه داری و کشاورزی از کمپنی معروف Supercell برای سیستم عامل اندروید می باشد که  تجربه ی یک زندگی روستایی بسیار هیجان انگیز و تجارت روزمره محصولات را در اسمارت فون و یا تبلت اندرویدی شما به ارمغان می اورد! در این بازی به شما به عنوان یک کشاورز فرصتی برای پرورش انواع محصولات کشاورزی همچون سبزیجات، میوه ها و انواع توت ها داده می شود که بتوانید مزرعه ی خود را سر و سامان ببخشید و برای رشد بیشتر محصولات و درآمد بیشتر مزرعه ی شخصی خود را با ابزارهای متعددی که در اختیار دارید، تجهیز نمایید. شما می توانید به آسانی انواع کارخانه های تولید قند و لبنیات، نانوایی و غیره را برای به دست اوردن درآمد ایجاد کنید و برای فروش بیشتر، محصولاتتان را در فروشگاه های مختلف بگذارید و یا در روزنامه تبلیغ کنید! شما می توانید انواع مکان های مختلف را برای گسترش مزرعه بسازید مثلا برای درآمد از طریق فروش تخم مرغ، مرغ هایی را درون مکان آن بگذارید و با پرورش انواع حیوانات دیگر همچون سگ، اسب، خوک، گوسفند، گاو و… به کسب درآمد بپردازید و تا به هدف نهایی خود که تبدیل شدن به کشاورز نمونه خواهد بود، نرسیده اید از بازی دست نکشید!

ادامه مطلب...
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰

آنتی ویروس دکتر وب اندروید + کلید

Dr.Web Anti-virus Life license Android

Dr.Web Security Space v12.2.0 + Key – آنتی ویروس قدرتمند دکتر وب اندروید همراه کلید (لایسنس)
قیمت لایسنس دکتر وب 75 دلار در گوگل پلی و رایگان در هک برتر
100% تست شده و فعال تا تاریخ 
2020
هڪ‌برٺر بدون ادعا تقدیم می کند…

Dr.Web Security Space یکی از بهترین ، قدرتمندترین و معروف ترین نرم افزارهای آنتی ویروس می باشد که نسخه های مختلف آن برای انواع سیستم عامل از جمله آندروید ، آیفون ، ویندوز ، مک و غیره منتشر شده است و با دارا بودن سرعت و قدرت بالا در شناسایی و حذف ویروس ها و بد افزارها در زمره ی بهترین آنتی ویروس های جهان قرار دارد. امروز جدیدترین نسخه ی Dr.Web Anti-virus را برای اندروید قرار داده ایم که با نصب آن برروی اسمارت فون خود می توانید از اطلاعات شخصی خود محافظت کنید و در هنگام استفاده از اینترنت خیالتان از بابت فاش نشدن حریم خصوصی راحت باشد. نسخه ی 10 این آنتی ویروس که امروز منتشر شده است نسبت به نسخه های پیشین دارای قدرت بالاتری است 

ادامه مطلب...
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰

فتوشاپ اکسپرس

Adobe Photoshop Express Android

بهترین فتوشاپ اندروید
نسخه پرمیوم و آنلاک شده با دسترسی به تمام قابلیت ها تقدیم شما

Adobe Photoshop Express:Photo Editor Collage Maker – آدوب فتوشاپ اکسپرس یکی دیگر از قدرتمندترین و بهترین نرم افزارهای ویرایش تصویر مخصوص سیستم عاملاندروید می باشد که تجربه ای متفاوت از ویرایش سریع عکس ها و اشتراک گذاری آن ها را در تبلت و یا اسمارت فون شما به ارمغان می اورد. اپلیکیشن Adobe Photoshop Express تا به امروز حدود صد میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده است که جدیدترین آپدیت اش را برای دانلود عرضه کرده ایم و در نسخه ما بر خلاف نسخه گوگل پلی همه قابلیت ها به صورت رایگان در دسترس اند! این برنامه ی کاربردی ویژگی ها و امکاناتی را در اختیار شما قرار می دهد که براحتی بتوانید به صورت حرفه ای و جالب عکس های موجود در گالری موبایلتان را ویرایش کنید به عنوان مثال قادر خواهید بود چهره خود را با فیلتر ها و ابزار های متنوع و متعدد در تصاویر بهتر کرده و آن ها را به اشتراک بگذارید تا موضوع صحبت های دوستان خود باشید! اپلیکیشن ویرایش تصویر Adobe Photoshop Express که به صورت رایگان توسط Adobe Systems عرضه شده از محبوب ترین و پردانلودترین برنامه های اپ استور به شمار می رود و جدیدترین نسخه کامل اش پیش روی شماست!

ادامه مطلب...
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰

بازی “شکارچی سیاه چال 5” اندروید + دیتا

Dungeon Hunter 5 Android

نسخه پنج بازی اکشن فوق العاده زیبای شکارچی سیاه چال برای اندروید همراه دیتا
یک بازی فوق العاده با سبک اکشن و RPG از استودیوی پرآوازه گیملافت
جدیدترین نسخه موجود در گوگل پلی

Dungeon Hunter 5 – Action RPG نسخه ی پنجم از بازی فوق العاده زیبا و خارق العاده شکارچی سیاه چال از کمپانی معروف و پرآوازه ی گیملافت برای اندروید است که همین چند دقیقه پیش شاهد عرضه شدن نسخه جدید ان در گوگل پلی بودیم و تصمیم گرفتیم مثل همیشه پیش قدم شویم و ان را حضور تمامی کاربران دوستدار بازی های اکشن و نقش آفرینی معرفی نماییم! نسخه ی پنج بازی بدین صورت در گوگل پلی عرضه شده است: “پس از شکست تهاجم شیطان در Kingdom of Valenthia دنبا در هم می پاشد و تنها رزمندگان می توانند دنیا را از این وضعیت خارج کنند!” هم اکنون شما در نقش شخصیت اصلی بازی با در دست گرفتن سلاح های قدرتمند به نبرد با دشمنان و شیاطین می روید و  این وظیفه ی شماست که با شجاعت و قدرتی که دارید به نبرد با دشمنان رفته و نابودشان کنید! اگر به بازی های اکشن با گرافیک خیره کننده و گیم پلی اعتیاداور علاقه دارید و به دنبال یکی از بهترین، اعتیاداورترین و مهیج ترین های این سبک هستید بدون هیچگونه شکی بازی خارق العاده ی Dungeon Hunter 5 را دریافت کنید!

ادامه مطلب...
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰

لانچر عالی با امکان فریز کردن برنامه ها اندروید

Cold Launcher Android

لانچر فوق العاده سبک و شیک “سرد” اندروید
برای عملکرد فریز کردن برنامه ها باید گوشی شما روت باشد
نسخه پولی و کامل به ارزش 1.99 دلار برای شما

Cold Launcher یک لانچر سریع، ساده، کم حجم و عالی با امکان فریز کردن برنامه ها برای اندروید است که استودیوی renzhn ان را در دو نسخه رایگان و پولی در پلی استور عرضه نموده است و هم اکنون قصد معرفی نسخه پولی و کامل ان را داریم که با قیمت 1.99 دلار به فروش می رود! این لانچر یکی از جدیدترین لانچرهای اندروید است که با دارا بودن محیطی فوق‌العاده سبک، یکی از بهترین انتخاب ها برای گوشی هایی با سخت افزار متوسط است که امکاناتی در حد بهترین لانچرهای موجود را در محیطی روان و بدون لگ در اختیار کاربران قرار می دهد! سرعت اجرایی بالا، حجم کم نسبت به امکانات برنامه و امکان تغییر سایز آیکون‌ها تنها بخشی از ویژگی‌های این لانچر هستند که این روزها برای بسیاری از کاربران به انتخاب اول در این زمینه تبدیل شده است! نیمی از تمرکز Cold Launcher در مدیریت اپلیکیشن‌ها و فریز کردن آن‌ها است که این امکان به خصوص برای گوشی‌هایی که از پردازنده‌های ضعیف تری برخوردار هستند یک مزیت عالی به حساب می‌آید! اگر به دنبال یک نرم افزار لانچر ساده، زیبا و پر امکانات برای داشتن برروی برروی گوشی و یا تبلت اندرویدی تان هستید بدون شک Cold Launcher نظرتان را جلب میکند.

ادامه مطلب...
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰