Download software reference

۶ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۷ ثبت شده است

برنامه هک و نفوذ به سایت


 Droidsqli - برنامه هک و نفوز به وبلاگ و سایت های باگ دار برای اندروید!

نسخه ی اختصاصی هک برتر!

 DroidSqli برنامه ای عالی برای هک و نفوذ به اطلاعات سایت ها می‌باشد :) شما با این برنامه اندرویدی میتوانید به اطلاعات سایت ها نظیر گذرواژه ها،اطلاعات کاربران و... دسترسی پیدا کنید. این برنامه به صورت اتوماتیک از بهترین روش برای هک و از چند فیلتر برای جلوگیری از به دام افتادن استفاده میکند.البته لازم به ذکر است که این برنامه قادر نیست همه ی سایت ها را ( مثل سامانه هک برتر www.androidparsijoo.blog.ir ) هک کند. اگر قصد دارید سایتی را هک کنید ویا امنیت سایت خود را تست کنید،این برنامه به‌درد شما می‌خورد.

ادامه مطلب...
۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

نسخه هک شده فالوئر گیر اینستاگرام


Follow Kade-نسخه ی هک شده فالو کده ، افزایش فالو و لایک عکس و بازدید ویدیو در اینستاگرام رایگان بدون محدودیت !

نسخه ی هک شده اختصاصی هک برتر!

 فالوئر بگیر اینستاگرام (هک شده) برنامه ای عالی از استودیوی فارسروید در زمینه ی افزایش فالو و لایک عکس و بازدید ویدیو واقعی در اینستاگرام.با این برنامه بدون فالو کردن دیگران فالوور های خود را افزایش دهید. حتی ربات تلگرامی برنامه برای کسانی‌که دوست دارند آمار لحظه به لحظه اکانت خود را پیگیری کنند،طراحی شده ... اگر دنبال برنامه ای کم حجم هستید که فالوور ، لایک و ویو پیج اینستاگرام خود را به یک میلیون برسانید،ما این برنامه را به شما پیشنهاد می‌دهیم.حتی در این نسخه از برنامه امکانی فراهم شده که مینوانید شما سکه رایگان ساعتی دریافت کنید. با فالو کده ( نسخه هک شده ) با بیشترین سرعت ممکن شاخ اینستاگرام شوید :)

ادامه مطلب...
۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

دانلود Assoluto Racing 1.22.0 - بازی ماشین سواری

بازی ماشین سواری هیجان انگیز و عالی اندروید + تریلر
یک بازی ماشین سواری سرگرم کننده و جالب با میلیون ها دانلود از گوگل پلی
تست شده برروی اندروید 5 با اجرای آنلاین
پیشنهاد ویژه

Assoluto Racing بازی جدید و فوق العاده زیبای ماشین سواری و اتومبیلرانی از استودیوی بازیسازی Infinity Vector Ltd برای دستگاه های اندرویدی است که همین چند دقیقه پیش شاهد عرضه شدن آن در پلی استور بودیم و باز هم مثل همیشه تصمیم گرفتیم برای اولین بار در ایران و همزمان با انتشار ان را حضور شما دوستداران بازی های Racing معرفی کنیم! در این بازی شما بر ده ها ماشین مختلف و رویایی سوار می شوید و در انواع پیست ها و مکان های مختلف به ماشین سواری مشغول می شوید! انواع ماموریت های مختلف در انواع دسته بندی های متعدد وجود دارند که شما باید ان ها را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید و با دریافت پول به خرید ماشین های گران قیمت بپردازید! تنظیمات عالی و گسترده بازی به شما این امکان را می دهد که مطابق با سلیقه ی خود کنترلر را انتخاب کرده و وارد پیست مسابقات شوید! اگر از علاقه مندان به بازی های ماشین سواری اندروید هستید که به صورت عالی عرضه شده باشد و علی رغم حجم کم دارای گرافیک خیره کننده اچ دی، صداگذاری هیجان انگیز و گیم پلی اعتیاداور باشد ما به شما Assoluto Racing را پیشنهاد می دهیم!

ادامه مطلب...
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

دانلود برنامه رسمی سرویس یاهو میل اندروید

Yahoo! Mail Android

جدیدترین و آخرین نسخه ی نرم افزار یاهو میل مخصوص اندروید
نسخه رسمی، جهانی و اصلی برنامه به درخواست شما عزیزان

Yahoo! Mail – یاهو میل سرویسی رایگان، نام آشنا و محبوب برای پست الکترونیکی از کمپانی مطرح یاهو است که برای همه ی افراد کشورهای مختلف جهان قابل استفاده و دسترسی می باشد. یاهو میل با اختلاف اندکی نسبت به سرویس های رقیب خود مانند ویندوز لایو و هات میل، گسترده ترین سرویس ارائه دهنده ی خدمات پست الکترونیکی مبتنی بر وب می‌باشد که بیش از صدها میلیون ها از این سرویس رایگان استفاده می کند و کمتر کسی پیدا می شود که سرویس یاهو میل را نشناسد! این کمپانی برای دسترسی سریع تر کاربراناندرویدی به این سرویس اقدام به ایجاد اپلیکیشنی قدرتمند نموده است که شما بتوانید به راحتی و در محیطی ساده به تمام امکانات یاهو میل دسترسی داشته باشید. با داشتن این برنامه برروی اسمارت فون خود می توانید حساب های یاهوی خود را به نرم افزار متصل کرده و وارد حساب کاربری شوید و از امکانات این سرویس بهره ی کامل را ببرید! تنها کافیست اخرین نسخه ی اپلیکیشن Yahoo! Mail را از فارسروید برای تبلت و یا گوشی اندرویدی تان دریافت کرده و ان را برروی دستگاه تان نصب کنید، پس از ان با وارد کردن اطلاعات حساب به اکنت خود متصل شده و به مدیریت حرفه ای ان در محیطی جامع و زیبا بپردازید!

ادامه مطلب...
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

آفیس سوئیت 9 اندروید + پک فونت + مود

OfficeSuite 8 + PDF to Word Android

OfficeSuite 9 Pro + PDF Premium v9.4.12682 Unlocked – نرم افزار آفیس قدرتمند Mobile Systems با پشتیبانی از زبان فارسی 
نسخه پولی به ارزش 14.99 دلار در پلی استور به صورت رایگان برای شما
آپدیت جدید و آخرین نسخه برنامه

OfficeSuite 9 Pro + PDF نسخه ی هشتم از نرم افزار پرطرفدار و فوق العاده ی آفیس کمپانی موبایل سیستم برای اندروید است که به صورت رایگان با پرداخت درون برنامه ای در گوگل پلی عرضه گردید و مثل همیشه تصمیم گرفتیم در سریع ترین زمان ممکن نسخه ی فول و پولی (پرداخت شده) آن را برای شما کاربران همیشگی معرفی نماییم. نسخه ی هشتم این نرم افزار عالی همانند نسخه ی هفتم هست به گونه ای که با آن می توانید به آسانی به ایجاد، مشاهده، چاپ، ویرایش و به اشتراک گذاری فایل های ورد، اکسل و پاورپوینت بپردازید و یا فایل های با فرمت PDF را بارگزاری کنید! نسخه هشت نسبت به نسخه قبلی دارای پیشرفت های زیادی است و با دارا بودن یک رابط کاربری جدید تجربه ای متفاوت از برنامه های آفیس را در موبایل و یا تبلت اندرویدی شما به ارمغان می اورد.

ادامه مطلب...
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰

دانلود TextNow برنامه شماره مجازی رایگان اندروید


TextNow - free text + calls PREMIUM Android

TextNow – free text + calls PREMIUM v5.52 Unlocked – اپلیکیشن ساخت شماره مجازی رایگان در اندروید

نسخه آنلاک شده با تمامی ویژگی ها تقدیم شما عزیزان


هر کسی برای ثبت نام در برخی از شبکه های اجتماعی و پیام رسان نیازمند یک شماره برای دریافت کد فعال سازی سرویس خود می باشد، در برخی از موارد افرادی می خواهند در این شبکه های اجتماعی چندین اکانت داشته باشند که خود مستلزم داشتن چندین خط تلفن همراه است اما در این پست قصد داریم تا برنامه ای کاربردی را خدمت شما کاربران محترم معرفی کنیم تا بدون نیاز به خرید سیم کارت های جدید بتوانید کد های تائیدیه را از سرویس های مختلف دریافت کنید. اپلیکیشن TextNow – free text + calls عنوان برنامه ای حرفه ای برای ارسال پیام های کوتاه، برقراری تماس صوتی و تصویری و هم چنین دریافت یک شماره مجازی رایگان می باشد که توسط Enflick, Inc برای سیستم عامل اندروید منتشر شده است. این برنامه با قرار دادن یک شماره مجازی در اختیار شما، باعث می شود تا بتوانید اکانت های مختلف ساخته و با دوستان و آشنایانتان در ارتباط باشید. در ابتدای نصب و پس از اجرای اپلیکیشن با محیطی کاملا حرفه ای رو به رو خواهید شد که به وسیله آن می توانید به صورت نامحدود به ارسال پیام ها پرداخته و به یک شماره اختصاصی از امریکا و یا کانادا دسترسی داشته باشید. تمامی پیام های دریافت شده به وسیله شماره در محیط این اپلیکیشن قابل مشاهده بوده و می توان به راحتی آن ها را مشاهده و مدیریت کرد.

ادامه مطلب...
۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰