SDelete Pro - File Shredder

SDelete Pro – File Shredder v2.0 – اپلیکیشن حذف دائمی و غیر قابل بازگشت فایل اندروید
نسخه خریداری شده به قیمت 1.99 دلار تقدیم شما عزیزان

در دنیای اطراف ما روزانه هزاران نفر بدون در نظر گرفتن موارد امنیتی اقدام به خرید و یا فروش دستگاه های هوشمند و یا حافظه های جانبی استوک می کنند! یکی از بزرگ ترین مشکلاتی که در بسیاری از پست ها به آن اشاره کرده ایم فایل های حذف شده موجود در بر روی حافظه اسمارت فون های دست دوم می باشد که در بسیاری از موارد به آسانی می توان آن ها را ریکاوری کرد و به حریم خصوصی فرد فروشنده وارد شد. متاسفانه بسیاری از کاربران به این موضوع توجهی ندارند و فکر می کنند تا تنها با یک فرمت ساده از حافظه تمامی اطلاعات را پاک کرده اند و هیچ کس به آن ها دسترسی ندارد. یکی از برترین راه های ممکن برای برطرف سازی چنین مشکلی استفاده از ابزار خاص برای حذف دائمی فایل هاست. SDelete Pro – File Shredder عنوان یک ابزار خاص و منحصر به فرد برای حذف دائمی و غیر قابل بازگشت فایل ها مخصوص اندروید می باشد که توسط Vb2labs توسعه و در مارکت بزرگ گوگل پلی منتشر شده است. سیستم حذف ایمن موجود در این نرم افزار به کاربرانش اجازه می دهد تا تنها با چند لمس ساده فایل های بسیار مهم خود را به صورتی حذف نمایند که دیگر غیر قابل بازگشت نبوده و با هر نوع ابزاری نتوان آن را ریکاوری کرد. لیستی از فایل هایتان را علامت بزنید تا تنها با یک لمس تمامی آن ها به صورت همزمان حذف شوند. 

SDelete Pro - File Shredder

SDelete Pro – File Shredder v2.0 – اپلیکیشن حذف دائمی و غیر قابل بازگشت فایل اندروید
نسخه خریداری شده به قیمت 1.99 دلار تقدیم شما عزیزان

در دنیای اطراف ما روزانه هزاران نفر بدون در نظر گرفتن موارد امنیتی اقدام به خرید و یا فروش دستگاه های هوشمند و یا حافظه های جانبی استوک می کنند! یکی از بزرگ ترین مشکلاتی که در بسیاری از پست ها به آن اشاره کرده ایم فایل های حذف شده موجود در بر روی حافظه اسمارت فون های دست دوم می باشد که در بسیاری از موارد به آسانی می توان آن ها را ریکاوری کرد و به حریم خصوصی فرد فروشنده وارد شد. متاسفانه بسیاری از کاربران به این موضوع توجهی ندارند و فکر می کنند تا تنها با یک فرمت ساده از حافظه تمامی اطلاعات را پاک کرده اند و هیچ کس به آن ها دسترسی ندارد. یکی از برترین راه های ممکن برای برطرف سازی چنین مشکلی استفاده از ابزار خاص برای حذف دائمی فایل هاست. SDelete Pro – File Shredder عنوان یک ابزار خاص و منحصر به فرد برای حذف دائمی و غیر قابل بازگشت فایل ها مخصوص اندروید می باشد که توسط Vb2labs توسعه و در مارکت بزرگ گوگل پلی منتشر شده است. سیستم حذف ایمن موجود در این نرم افزار به کاربرانش اجازه می دهد تا تنها با چند لمس ساده فایل های بسیار مهم خود را به صورتی حذف نمایند که دیگر غیر قابل بازگشت نبوده و با هر نوع ابزاری نتوان آن را ریکاوری کرد. لیستی از فایل هایتان را علامت بزنید تا تنها با یک لمس تمامی آن ها به صورت همزمان حذف شوند. همچنین برای جلوگیری از یک ورود های غیر مجاز و حذف بدون اجازه فایل هایتان خواهید توانست از این ابزار به وسیله رمز عبور محافظت نمایید.

برخی از امکانات و قابیلیت های برنامه SDelete Pro – File Shredder اندروید :

  • حذف دائمی و غیر قابل بازگشت فایل های خود
  • محیط کاربری بسیار ساده و آسان بدون هیچ گونه پیچیدگی
  • امکان حذف فایل های به صورت گروهی
  • روش ها و استاندارد های مختلف حذف بنا به اهمیت فایل ها
  • مشاهده فایل های مخفی شده

اپلیکیشن SDelete Pro – File Shredder توانسته است با قیمت 1.99 دلاری خود امتیاز 5.0 از 5.0 را توسط کاربران گوگل پلی دریافت نماید؛ تنها توجه داشته باشید که این برنامه تا کنون تنها صد دانلود فعال داشته که با دریافت آن از سرور های پر سرعت سایت هڪ‌برٺر بی شک جزو برترین اولین کاربران ایرانیش خواهید بود.

تغییرات نسخه v2.0 :

* برطرف سازی مشکلات برنامه

 

SDelete Pro - File Shredder



جعبه دانلود